mercredi 10 mars 2010

Σάκης Ρουβάς (Sakis Rouvas) - Un des artistes les plus populaires en Grèce !

Bonjour à tous, Γειά !

Connaissez-vous Σάκης Ρουβάς (Sakis Rouvas) ? Certains l'ont peut être déjà vu lors de l'Eurovision où il a représenté la Grèce 2 fois (en 2004 et en 2009).

Il s'agit d'un des artistes les plus populaires en Grèce ! Il a déjà une carrière très importante de chanteur, athlète, acteur et mannequin.

Voici quelques une des chansons :

Όλα καλά (Ola Kala)


Μη μου κλαις, μη μου κλαις
Δυνατή να φανείς θέλω εσύ
Και εγώ θα 'μαι εδώ στο πλευρό σου
Ανά πάσα στιγμή
Θα βοηθήσω θα σε φροντίσω
Τίποτα κακό δεν θα αφήσω
Να μου πάθεις θα σε προσέχω
Και πίστεψέ με

Όλα καλά όλα καλά
Θα σου πάνε
Όλα καλά
Θα φτιάξουν όλα όπου να 'ναι
Όλα΄καλά
Μην σταματήσεις να ελπίζεις
Κράτα γερά
Γιατί στο τέλος κερδίζεις
Όλα καλά Όλα καλά
Όλα καλά Όλα καλά
Όλα καλά Όλα καλά θα 'ναι
Όλα καλά

Δεν μπορώ δεν μπορώ
να σε βλέπω να μελαγχολείς
Μ' αγαπάς σ' αγαπώ
Και γι' αυτό μην μου ανησυχείς
Για καλό ήταν όλα
Θα πούμε
Και όπως θέλουμε όλα
θα 'ρθούνε
Νικητές στο τέλος θα βγούμε
Και πίστεψέ με

Και Σε Θέλω (Kai se thelo)


Δωσ' μου κάτι έλα εδώ ξανά να σε δω
Θολό το μυαλό ζητάει να 'ρθείς
Δωσ' μου κάτι μια στιγμή ξανά, μια αρχή ξεσπά
Το κορμί κι εσύ αργείς

Έλα μόνο για μια βραδιά
Έλα μόνο για μια φορά
Σ' έχω ανάγκη
Σ' έχω ανάγκη

Και σε θέλω
Σαν τρελός εγώ σε γυρεύω
Ψάχνω να σε βρω έλα λίγο
Έλα πιο κοντά άγγιξε με να ανεβώ ψηλά
Και σε θέλω τώρα πιο πολύ
Περιμένω να φανείς εσύ
Μ' ενα σώμα και με μια αγκαλιά
Να καούμε στην φωτιά ξανά

Δωσ' μου κάτι ξέρεις τι
Γυμνή η σιωπή ζητάει το φιλί ζητάει πολλά
Δωσ μου κάτι μην κολλάς
Με καις με μεθάς για πες τι ζητάς να 'ρθεις ξανά

Έλα μόνο για μια βραδιά
Έλα μόνο για μια φορά
Σ' έχω ανάγκη
Σ' έχω ανάγκη

Και σε θέλω
Σαν τρελός εγώ σε γυρεύω
Ψάχνω να σε βρω έλα λίγο
Έλα πιο κοντά άγγιξε με να ανεβώ ψηλά
Και σε θέλω τώρα πιο πολύ
Περιμένω να φανείς εσύ
Μ' ένα σώμα και με μια αγκαλιά
Να καούμε στην φωτιά ξανά

Και σε θέλω

Σ' έχω ανάγκη
Σ' έχω ανάγκη

Και σε θέλω
Σαν τρελός εγώ σε γυρεύω
Ψάχνω να σε βρω έλα λίγο
Έλα πιο κοντά άγγιξε με να ανεβώ ψηλά
Και σε θέλω τώρα πιο πολύ
Περιμένω να φανείς εσύ
Μ' ενα σώμα και με μια αγκαλιά
Να καούμε στην φωτιά ξανά

Shake it - Eurovision 2004


Everytime you wanna play
turn me on, all the way
come to me and take the ride
skin on skin, it's pure delight
givin' me the passion you're burnin' my heart
gonna rock you till you drop
baby you're the reason i'm feelin so hot
want you now, i just can't stop....

I would trade my life
for a night with you
driven by desire
make that move on me
it's time for you to see
that my world's on fire!!!!

shake, shake, shake, shake, shake it mi amor
crazy for love
give me some more
shake, shake, shake,shake, shake it mi amor
crazy for live
give me some more
shake, shake, shakle, shake, shake it mi amor
crazy for live
give me some more
forever!!!!!

everyday I cant resist
need the taste of your lips
darlin' it's your body that drivin' me nuts
let me in i'v got to touch

This is our night / Πιο δυνατά


Take a chance, and take a hold
give it all, and turn it to gold
time has come, so make a stand
on your own, and take command
Beat the odds, you will survive
stronger now, you feel alive
Rising up, get into place
feel it in your heart,
When you are, winning this race
When I look into your eyes
It comes, as no surprise

[ Chorus ] x 2
This is our night, fly, to the top baby
yes we can do it, just wait and see
This is our night, time, for a change baby
get rid of the old, take a hold, and be free
[-Chorus ]

Counting down, the night of nights
Getting now, to stand and fight
Don't back down, just look within
Do it now, I know you will
When I look into your eyes
it comes as no surprise


Κοίτα με και πες ξανά
στ’ όνειρο, θα βάλω φτερά
κι ύστερα το θαύμα δες
δναμη σε τρεις ευχές.
Πέταξα, κι εσύ μαζί
φύγαμε για άλλη γη.
Φτάσαμε κι οι δυο ψηλά
όλα τα μπορείς αν τα σκεφτείς δυνατά.
Ως τα σύννεφα θα πας
ον ήλιο θα κρατάς.

Πιο δυνατά πες σ’ αγαπώ κι εσύ
θα ‘μαστε εμείς μαζί μια φωνή.
Κι ό τι ζητάς, δες, έτσι απλά θα ‘ρθει
τα πάντα για μας περιμένουν εκεί.
Πιο δυνατά, ναι, θα σ’ το πω κι εγώ
όλα τα όνειρα τα μπορώ.
Κοίτα ψηλά, μπες στην τροχιά κι εσύ
όλα να γίνουν μπορούν στη ζωή,
πιο δυνατά!
Νίκησε, εσύ μπορείς
σκέψου το κι εκεί θα βγεις.
Κράτα με και πιάσε φως
μη ρωτάς «γιατί» και «πώς».

ς τα σύννεφα θα πας
τον ήλιο θα κρατάς.

πιο δυνατά πες σ’ αγαπώ κι εσύ
να ‘μαστε εμείς μαζί μια φωνή.
Κι ό τι ζητάς, δες, έτσι απλά θα ‘ρθει

τα πάντα για μας περιμένουν εκεί,
πιο δυνατά!

Ola Giro Sou Girizoun

Πάλι απόψε σε θυμάμαι και σε θέλω ξανά
pali apopse se thimamai kai se thelo ksana
Όλα πίσω με γυρνάνε μου ζητούν πολλά
ola piso me girnane mou sitoun polla
Μες του χρόνου το ταξίδι διακοπές με πας
mes tou chronou to taksidi diakopes me mas
Τη καρδιά μου δαχτυλίδι φοράς
ti kadria moe dachtilidi foras
Πάλι θα ρθω να σε ψάξω σε βαθιά φιλιά
pali tha rtho na psakso se vadia filia
Την πορεία σου ν’ αλλάξω να με θες ξανά
tin poreia sou n'allakso na me thes ksana
Στην ανάσα σου να καίω σαν κρυφή φωτιά
stin anasa sou na kaio san krifi fotia
Εγώ για σένα
ego gia sena
Όλα γύρω σου γυρίζουν
ola giro sou girisoun
Σκέψεις, λέξεις, σχέσεις, όλα
skepseis, lekseis. schesies, ola
Όλα γύρω σου γυρίζουν
ola giro sou girisoun

Μέρες, νύχτες, μήνες, χρόνια
meres, nichtes, mines, chronia
Όλα στα ζητώ στα δίνω
ola sta sito sta dino
Λάθη, πάθη, τρέλα, όλα
lathi, pathi, trela, ola
Όλα στη ζωή μου είσαι
ola sti zoi mou eisai
Γέλιο, δάκρυ όλα είσαι εσύ
Gelio, dakri ola eisai esy

Όποιο δρόμο κι αν βαδίσω καταλήγω εκεί
opio dromo ki an vadiso kataligo ekei
Άλλη αγάπη δε θα ζήσω θα σαι μόνο εσύ
alli agapi de tha yiso tha sai mono esy
Τώρα ξέρω που πηγαίνω που ανήκω εγώ
tora ksero pou pigaino pou aniko ego
Τη ζωή μου μες τα χέρια κρατώ
ti zoi mou mes ta cheria krato
Πάλι θα ρθω να σε ψάξω να σε βρω κρυφά
pali tha rtho na se psakso na se vro krifa
Τη συνέχεια να γράψω μη χαθείς μετά
ti sinechia na grapso mi chatheis meta
Κι ένα μόνο θα σου λέω είμαι εδώ ξανά
ki ena mono tha sou leo eimai edo ksana
Εγώ για σένα
ego gia sena
Spase To Hrono / Σπάσε το Χρόνο

Θέλω σε μένα να λες πως μπορείς
Όσα δεν είχες στους άλλους να βρεις
Θέλω μαζί μου να μη φοβηθείς
Φίλησέ με
Θέλω tα πάντα να είναι για μας
Θέλω στα λάθη να χαμογελάς
Θέλω τα βράδυα να μη σταματάς
Μάγεψε με

Θέλω σε μένα να λες πως μπορείς
Όσα δεν είχες στους άλλους να βρεις
Θέλω μαζί μου να μη φοβηθείς
Φίλησέ με
Θέλω tα πάντα να είναι για μας
Θέλω στα λάθη να χαμογελάς
Θέλω τα βραδυα να μη σταματάς
Μάγεψε με

Σπάσε το χρόνο, βγες απ’ το δρόμο κι ανάψε τη φωτιά
Πες τ΄ ονομά μου κι έλα κοντά μου όλα σε μια βραδυα
Λόγια και σκέψεις μην τα πιστέψεις πίστεψέ την καρδιά
Έλα μαζί μου μη σταματάς

Μόνο για μια στιγμή
Να με κοιτάξεις
Κι όλη μου η ψυχή
θα σου φωνάζει
φύγαμε τώρα
Τώρα για μια ζωή
Μια ζωή να μ’ αγκαλιάζεις
Στο τέλος θα είμαι εκεί
Να μου φωνάζεις
φύγαμε τώρα
Μέσα σε μια στιγμή

Θέλω για μένα να πεις πως μπορείς
Να ξεπεράσεις το χρόνο της γης
Θέλω βαθιά να με ερωτευτείς
Άγγιχέ με
Θέλω στο μέλλον να βλέπεις εμάς
Θέλω σε όλους να λες πως πετάς
Θέλω τα βραδυα να μη σταματάς
Τρέλανε με

Emena Thes / Εμένα Θες

Ρώτησα τη νύχτα τι θα γίνει με εμάς
και μου είπε πως θες να γυρίσεις ξανά κοντά μου
τόσα καρδιοχτύπια στο ρυθμό της φωτιάς
ζωή που γράφτηκε για εμάς

Όπου κι αν πας, ότι κι αν λές
εμένα θες , μην το αρνήσαι
σε περιμένω, κάνω ευχές
εμένα θες, για εμένα είσαι
μαζί μου ζήσε, εμένα θες

Ρώτησα τα αστέρια τι θα γίνει με εμάς
και μου είπαν πως θες να με κρύψεις στην αγκαλιά σου
τόσα καλοκαίρια να σε δω να γυρνάς
βροχή τα όνειρα για εμάς ...

Όπου κι αν πας, ότι κι αν λες ... εμένα θες ...
Μια στιγμή να είσαι εδώ, είναι αρκετό αυτό
το Σ'αγαπώ να ζεις, κάθε μέρα κοντά μου
στα πιο τρελά όνειρα μου ...
ότι και να λες , ότι και να λες,
ότι και να, ότι και να λες, ότι και να λες

Όπου κι αν πας, ότι κι αν λές
εμένα θες , μην το αρνήσαι
σε περιμένω, κάνω ευχές
εμένα θες, για εμένα είσαι
μαζί μου ζήσε, εμένα θες

Parafora / Παράφορα

Το θελα,το θελα εγω το ζήτησα και το προσπάθησα και το κυνήγησα
Πες μου τι το θελα και σ' ερωτεύτηκα και σε αγάπησα και σ' ονειρευτικα
Το θελα,ομως τι το θελα να παω μόνος μου κόντρα στα κύμματα
κι ύστερα απο τα δύσκολα πως θεσ να βγω ξανά τοσο που αγάπησα?

Πως,πως να ξεχάσω αυτό το φως απ των ματιων σου το βυθό
πως να μπορέσω μοναχός να πιάσω τον ωκεανό
πως να μιλησω λογικα που σε ζητάω παράφορα
ετσι σε αγαπάω,ετσι σε αγαπάω..........Ναι

Θέλαμε,πες μου τι θέλαμε και συναντιόμασταν και αγαπιόμασταν
Λες και δεν ξέραμε πόσο πολύπλοκα στον κοσμο έλκονται παντα τα αντίθετα
Θα 'θελα να μην σε κοίταζα,να μην σε άγγιζα,να μην σε φίλαγα
Σίγουρα θα 'ταν καλύτερα να μην σε γνωριζα ,να μην σε ήξερα

Πως,πως να ξεχάσω αυτό το φως απ των ματιων σου το βυθό
πως να μπορέσω μοναχός να πιάσω τον ωκεανό
πως να μιλησω λογικα που σε ζητάω παράφορα
ετσι σε αγαπάω,ετσι σε αγαπάω..........Ναι

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire