mercredi 24 février 2010

Zlatne Godine - Gibonni et la Croatie

Bonjour à tous,

Connaissez-vous Gibonni, un chanteur croate ? Si en France il est quasiment inconnu, il s'agit en Croatie de l'artiste le plus populaire du pays !

Même si je ne comprends pas tout dans ses chansons, c'est un style que j'aime bien. De plus, cette langue est vraiment très belle à entendre.

Voici quelques chansons de Gibonni :

Libar


U libar svojih dugova
Upiši mene
Jer odavno te kupujem
S onim što si htjela èut'

Od straha da ne potone
Tvoja ljubav za mene
Kao pèela u žlici èaja dok drži dah
Ja nemam razloga za strah

Dajem ti verse i note
Sve moje šarene perle na dar
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorjeèivo
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav

I sve æu ti obeæati
Baš sve što hoæeš
Moju kozu, moju kost
I lice koje poželiš

Od straha da ne potone
Tvoja ljubav za mene
Kao pèela u žlici èaja dok drži dah
Ja nemam razloga za strah

Dajem ti verse i note
Sve moje šarene perle na dar
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorjeèivo
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav
Ljubav...

(dajem ti verse i note)
(sve moje šarene perle na dar)
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorjeèivo
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav

Još uvijek mogu...
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav
Ljubav...

Teh mahi seva hilejda
Suna heja, sun deja peji
Lejsun datuversa unmejola
Jom tisela behsuda
Lejsun datuversa unmejola hejda.


Ovo mi je škola

Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije
Jer svaka ljubav nova
Ruši vjeru u tebe
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije

Oooo ooo

Koje su to riječi
Što su meni sišle s usana
Ne poznajem ni jednu
Što bi kazni ovoj bila jednaka
Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije

Oooo ooo
Ako ikad vratim vjeru u tebe
Oooo ooo
I onda lažna nada nikne za mene
Na poljima od snova
Ne pušta se korijenje
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Oooo ooo

Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije

Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije


U ljubav vjere nemam (en duo avec Olivver Dragojevič)


Dusu sam potrosio,zbog toga ne zalim
Sve sam svoje prosao,bezbroj precica do sna
Bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo i ne znam sta cu s njim
U sta sam se pretvorio,sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam

Nju da sam zenio,ne bih tako uvenuo
Starim ja,a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
Njenim ih imenom nazvao
Starim ja,a u ljubav vjere nemam
Starim ja,a u ljubav vjere nemam...
A u ljubav vjere nemam...

Dusu sam potrosio,zbog toga ne zalim
U sta sam se pretvorio,sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam

Nju da sam zenio,ne bih tako uvenuo
Starim ja,a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
Njenim ih imenom nazvao
Starim ja,a u ljubav vjere nemam
Starim ja,a u ljubav vjere nemam...
A u ljubav vjere nemam...

Nju da sam zenio,ne bih tako uvenuo
Starim ja,a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
Njenim ih imenom nazvao
Starim ja,a u ljubav vjere nemam
Starim ja,a u ljubav vjere nemam...
U ljubav vjere nemam
A u ljubav vjere nemam ja
U ljubav vjere nemam
U ljubav vjere nemam
U ljubav vjere nemam
U ljubav vjere nemam
A U ljubav vjere nemam ja
U ljubav vjere nemam
U ljubav vjere nemam
U ljubav vjere nemam...


Zlatne Godine


Noæ bez zvijezda, gradovi bez imena i moja sjeæanja
Tragovi koèenja na cestama što vode do neba
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do sna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti

Zlatne godine i duge sjene
Pomoli se za naše vrijeme
Jednu svijeæu ljubavi
Zapali za mene

Hladna kiša moje noæi umiva tvojim suzama
Nije život posuo sa ružama sva moja sjeæanja
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire